Komercinė fotografija




Prekių fotografija

Prekių fotografavimas katalogams, el. parduotuvėms, reklamos gamybai

Baldai

Pavienių baldų ir baldų komplektų fotosesijos, nuotraukos prekių katalogams ruošiamos didelės raiškos

Darbo procesų fotosesijos

Įvairių darbo, gamybos procesų fotografavimas

Interjeras

Interjero fotosesijos, Baldų katalogams, NT pardavimui

Rubai

Rubų reklaminės fotosesijos

Darbuotojų fotosesijos

Įmonės darbuotojų fotosesijos, įmonių švenčių, mokymų reportažai

Gėrimai

Gėrimų, kvepalų ir įvairių stiklo gaminių fotografija

Eksterjeras

Nekilnojamojo turto fotosesijos, eksterjero fotografavimas, architektūros fotografija, įvairių objektų, įrengimų fotografija

Transportas

Automobilių, motociklų ir kitokio transporto fotografija

Elektronika

Elektronikos prekių fotografavimas katalogams, el. parduotuvėms, reklamai





* Daiktų, objektų, prekių fotografavimo kainos derinamos individualiai, priklauso nuo objekto, užduoties, termino, kiekio.

Apie fotografiją reklamoje

Atsiradus fotografijai reklama smarkiai patobulėjo, tapo daug efektyvesnė. Dar labiau reklamą patobulino nauji išradimai. 1882 metais Georgo Meisenbacho sukurtas pustonis mechanizmas, kuris leido spausdinti vaizdus kartu su tekstu, buvo tikras perversmas reklamos srityje. Išradimas leido masiškai spausdinti geresnės kokybės plakatus, brošiūras ir kitus gaminius. Reklama panaudojant nuotraukas plito laikraščiuose ir plakatuose, vėliau ir žurnaluose. Iš pradžiu žurnalai buvo tik informavimo priemonė, daugiau skirta turtingiems, juose nebuvo reklamos. Pirmoji reklama žurnaluose pasirodė 1844 metais. Taigi žurnalai tapo ilgų ir sudėtingų pranešimų platinimo priemonė. Straipsniai ir reklama buvo iliustruojami. Spalvotos iliustracijos žurnalus padarė daug patrauklesnius. Nuo to prasidėjo įvaizdžio kūrimas: įmonės ar individualūs asmenys konkuravo tarpusavyje, pelnydamį įvaizdį.

Reklama yra svarbi mūsų gyvenime: be jos mes nežinotume apie naujus gaminius, vyksiančius renginius, t.t. Didelę informacijos dalį apie išorinį pasaulį žmogus gauna jutimų pagalba, 90% informacijos žmogus pasisavina per vaizdus. Taigi fotografija reklamoje yra ypatingai svarbi. Reklamoje pradėjus naudoti fotografiją, reklama tapo daug efektyvesnė.

Top